(Miscellaneous)
What happened ? କ’ଣ ହେଲା ?
Had you asked for me ? କ’ଣ ଆପଣ ମୋତେ ଡାକୁଥିଲେ କି ?
May I go ? ମୁଁ ଯାଇ ପାରେ କି ?
May I accompany you ? ମୁଁ ତୁମ ସହିତ ଯାଇ ପାରେ କି ?
Are you coming ? ତୁମେ କଣ ଆସୁଛ କି ?
Should I bring it ? ମୁଁ ଏହା ଆଣିବି କି ? .
How are you ? ଆପଣ କିପରି ଅଛନ୍ତି ?
Did you understand ? / Understood ? ବୁଝିଲ କି ?
What do you mean ? କ’ଣ ଭାବୁଛ କି ?
Is the boss in ? ସାହେବ ଭିତରେ ଅଛନ୍ତି କି ?
Who is it ? କିଏ ?
What's the matter ? କଥା କ’ଣ ?
Where is Dinesh ? ଦିନେଶ କେଉଁଠି ?
When did you come ? କେବେ ଆସିଲ ?
Do/shall we begin? ଆରମ୍ଭ କରିବା ?
Will you do one thing ? ତୁମେ ଗୋଟିଏ କାମ କରିବ ?
Is it a holiday today ? ଆଜି ଛୁଟିକି ?
Do you know ? ତୁମେ ଜାଣିଛ କି ?
Won't you go ? ତୁମେ ଯିବ ନାହିଁ ?
What's the trouble ? କ’ଣ ଅସୁବିଧା ଅଛି ?
Are you angry ? ଆପଣ ରାଗିଛନ୍ତି କି ?
How is the family ? ପିଲାଏ କିପରି ଅଛନ୍ତି ?
What can I do for you ? ମୁଁ ଆପଣଙ୍କର କି ସେବା କରିପାରେ ?
Where are we now ? ଏବେ ଆମେ କେଉଁଠାରେ ଅଛୁ ?
What brings you here ? ୟାଡ଼େ କିମିତି ଆସିଲ ?
Has he got a car ? ତାଙ୍କର କାର୍ ଅଛି କି ?
Have you any business with me? ଆପଣଙ୍କର ମୋ ପାଖରେ କିଛି କାମ ଅଛି କି ?
Who's Coming ? କିଏ ଆସୁଛି ?
What's the menu for dinner ? ରାତ୍ରି ଭୋଜନରେ କ’ଣ କ’ଣ କରୁଛ ?
Whose telephone number is this? ଏହି ଟେଲିଫୋନ୍ ନଂ କାହାର ?
. Where shall we meet ? ଆମେ କେଉଁଠି ଭେଟିବା ? .
How have you come back? ତୁମେ କିପରି ଫେରି ଆସିଲ ?
Why have you dropped your studies ?ତୁମ୍ଭେ ପଢ଼ା କାହିଁକି ଛାଡ଼ିଲ ?
How is mother now? ଏବେ ଆପଣଙ୍କ ମା' କିପରି ଅଛନ୍ତି ?
How do you do? ଆପଣ କିପରି ଅଛନ୍ତି ?
Which is the best hotel here? ଏଠି ସବୁଠାରୁ ଭଲ ହୋଟେଲ କେଉଁଠି ?
Who's this ? ଇଏ କିଏ ?
Where Vagish ? ବାଗୀଶ କେଉଁଠି ?
What's the news ? କ’ଣ ଖବର ? .
When shall we meet again ? ଏବେ ପୁଣି କେଉଁଠି ଭେଟ ହେବ ?
How old are you ? ତୁମର ବୟସ କେତେ ?
How much did this coat cost you ? ଏହି କୋଟରେ କେତେ ଖର୍ଚ୍ଚ କରୁଛ ?
For how long have you been here ? - ଆପଣ ଏଠି କେବେଠାରୁ ଅଛନ୍ତି ?
How long will it take ? କେତେ ସମୟ ଲାଗିବ ?
Why do you trouble yourself ? ଆପଣ କାହିଁକି କଷ୍ଟ କରୁଛନ୍ତି ?
Why is the road closed ? ସଡ଼କ ବନ୍ଦ କାହିଁକି ?
What movie is on today ଆଜି କେଉଁ ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର ପଡ଼ିଛି ?
What are you looking for? ଆପଣ କ’ଣ ଖୋଜୁଛନ୍ତି ?
Why are you so serious ? ଆପଣ ଏତେ ଗମ୍ଭୀର କାହିଁକି ?
What should I wear in the party tonight? ମୁଁ ଆଜି ରାତିର ଉତ୍ସବରେ କ’ଣ ପିନ୍ଧିବି ?
Where should I contact you ? ଆପଣଙ୍କୁ କେଉଁଠି ଯୋଗାଯୋଗ କରିବି ?
Is there any problem? କିଛି ସମସ୍ୟା ଅଛି କି ?
Are you going to be late tonight? ଆଜି ରାତିରେ ଆପଣଙ୍କର ଡେରି ହେବ କି ?
May I have a dance with you? ମୁଁ ଆପଣଙ୍କ ସହିତ ନାଚି ପାରିବି କି ?
Would you like to join us ? ଆପଣ କ'ଣ ଆମ ସହିତ ଯୋଗ ଦେବେ ?
What should I do now? ମୁଁ ଏବେ କ’ଣ କରିବି ?
Why don't you listen to me? ତୁମେ ମୋ କଥା ଶୁଣୁ ନାହଁ କାହିଁକି ?
Which of these two dresses will suit me better? ଏହି ଦୁଇ ପୋଷାକ ମଧ୍ୟରୁ କେଉଁଟି ମୋତେ ଅଧିକ ମାନିବ ?
Where should I look for him? ମୁଁ ତାଙ୍କୁ କେଉଁଟି ଖୋଜିବି ?
What can I do for you? ମୁଁ ତୁମ ପାଇଁ କ’ଣ କରିପାରେ ?
May I use your phone? ମୁଁ ଆପଣଙ୍କର ଟେଲିଫୋନ୍ ବ୍ୟବହାର କରିପାରେ କି ?
Do you recognize him ? ଆପଣ ତାଙ୍କୁ ଚିହ୍ନନ୍ତି କି ?
What happened ? କ’ଣ ହେଲା ?
Had you asked for me ? କ’ଣ ଆପଣ ମୋତେ ଡାକୁଥିଲେ କି ?
May I go ? ମୁଁ ଯାଇ ପାରେ କି ?
May I accompany you ? ମୁଁ ତୁମ ସହିତ ଯାଇ ପାରେ କି ?
Are you coming ? ତୁମେ କଣ ଆସୁଛ କି ?
Should I bring it ? ମୁଁ ଏହା ଆଣିବି କି ? .
How are you ? ଆପଣ କିପରି ଅଛନ୍ତି ?
Did you understand ? / Understood ? ବୁଝିଲ କି ?
What do you mean ? କ’ଣ ଭାବୁଛ କି ?
Is the boss in ? ସାହେବ ଭିତରେ ଅଛନ୍ତି କି ?
Who is it ? କିଏ ?
What's the matter ? କଥା କ’ଣ ?
Where is Dinesh ? ଦିନେଶ କେଉଁଠି ?
When did you come ? କେବେ ଆସିଲ ?
Do/shall we begin? ଆରମ୍ଭ କରିବା ?
Will you do one thing ? ତୁମେ ଗୋଟିଏ କାମ କରିବ ?
Is it a holiday today ? ଆଜି ଛୁଟିକି ?
Do you know ? ତୁମେ ଜାଣିଛ କି ?
Won't you go ? ତୁମେ ଯିବ ନାହିଁ ?
What's the trouble ? କ’ଣ ଅସୁବିଧା ଅଛି ?
Are you angry ? ଆପଣ ରାଗିଛନ୍ତି କି ?
How is the family ? ପିଲାଏ କିପରି ଅଛନ୍ତି ?
What can I do for you ? ମୁଁ ଆପଣଙ୍କର କି ସେବା କରିପାରେ ?
Where are we now ? ଏବେ ଆମେ କେଉଁଠାରେ ଅଛୁ ?
What brings you here ? ୟାଡ଼େ କିମିତି ଆସିଲ ?
Has he got a car ? ତାଙ୍କର କାର୍ ଅଛି କି ?
Have you any business with me? ଆପଣଙ୍କର ମୋ ପାଖରେ କିଛି କାମ ଅଛି କି ?
Who's Coming ? କିଏ ଆସୁଛି ?
What's the menu for dinner ? ରାତ୍ରି ଭୋଜନରେ କ’ଣ କ’ଣ କରୁଛ ?
Whose telephone number is this? ଏହି ଟେଲିଫୋନ୍ ନଂ କାହାର ?
. Where shall we meet ? ଆମେ କେଉଁଠି ଭେଟିବା ? .
How have you come back? ତୁମେ କିପରି ଫେରି ଆସିଲ ?
Why have you dropped your studies ?ତୁମ୍ଭେ ପଢ଼ା କାହିଁକି ଛାଡ଼ିଲ ?
How is mother now? ଏବେ ଆପଣଙ୍କ ମା' କିପରି ଅଛନ୍ତି ?
How do you do? ଆପଣ କିପରି ଅଛନ୍ତି ?
Which is the best hotel here? ଏଠି ସବୁଠାରୁ ଭଲ ହୋଟେଲ କେଉଁଠି ?
Who's this ? ଇଏ କିଏ ?
Where Vagish ? ବାଗୀଶ କେଉଁଠି ?
What's the news ? କ’ଣ ଖବର ? .
When shall we meet again ? ଏବେ ପୁଣି କେଉଁଠି ଭେଟ ହେବ ?
How old are you ? ତୁମର ବୟସ କେତେ ?
How much did this coat cost you ? ଏହି କୋଟରେ କେତେ ଖର୍ଚ୍ଚ କରୁଛ ?
For how long have you been here ? - ଆପଣ ଏଠି କେବେଠାରୁ ଅଛନ୍ତି ?
How long will it take ? କେତେ ସମୟ ଲାଗିବ ?
Why do you trouble yourself ? ଆପଣ କାହିଁକି କଷ୍ଟ କରୁଛନ୍ତି ?
Why is the road closed ? ସଡ଼କ ବନ୍ଦ କାହିଁକି ?
What movie is on today ଆଜି କେଉଁ ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର ପଡ଼ିଛି ?
What are you looking for? ଆପଣ କ’ଣ ଖୋଜୁଛନ୍ତି ?
Why are you so serious ? ଆପଣ ଏତେ ଗମ୍ଭୀର କାହିଁକି ?
What should I wear in the party tonight? ମୁଁ ଆଜି ରାତିର ଉତ୍ସବରେ କ’ଣ ପିନ୍ଧିବି ?
Where should I contact you ? ଆପଣଙ୍କୁ କେଉଁଠି ଯୋଗାଯୋଗ କରିବି ?
Is there any problem? କିଛି ସମସ୍ୟା ଅଛି କି ?
Are you going to be late tonight? ଆଜି ରାତିରେ ଆପଣଙ୍କର ଡେରି ହେବ କି ?
May I have a dance with you? ମୁଁ ଆପଣଙ୍କ ସହିତ ନାଚି ପାରିବି କି ?
Would you like to join us ? ଆପଣ କ'ଣ ଆମ ସହିତ ଯୋଗ ଦେବେ ?
What should I do now? ମୁଁ ଏବେ କ’ଣ କରିବି ?
Why don't you listen to me? ତୁମେ ମୋ କଥା ଶୁଣୁ ନାହଁ କାହିଁକି ?
Which of these two dresses will suit me better? ଏହି ଦୁଇ ପୋଷାକ ମଧ୍ୟରୁ କେଉଁଟି ମୋତେ ଅଧିକ ମାନିବ ?
Where should I look for him? ମୁଁ ତାଙ୍କୁ କେଉଁଟି ଖୋଜିବି ?
What can I do for you? ମୁଁ ତୁମ ପାଇଁ କ’ଣ କରିପାରେ ?
May I use your phone? ମୁଁ ଆପଣଙ୍କର ଟେଲିଫୋନ୍ ବ୍ୟବହାର କରିପାରେ କି ?
Do you recognize him ? ଆପଣ ତାଙ୍କୁ ଚିହ୍ନନ୍ତି କି ?